Auktionen avslutad - vad händer nu?
Direkt efter att auktionen är avslutad får du som köpare ett sms som preliminärt bekräftar vilket/vilka rop du köpt.
Därefter importerar vi auktionen och går igenom alla rop och köpare, detta tar uppskattningsvis ca en timme.
Nästa steg är att vi skickar ett mail till dig.
I mailet bifogas en proformafaktura som PDF.
Kontrollera att uppgifterna i fakturan stämmer, är det några frågor ska du kontakta oss omgående, senast under söndagen vill vi ha uppgift om ev. ändringar! Om vi inte hör något från dig utgår vi från att allt är OK.
OBS! Normalt skickar vi mailet så snart vi kan, oftast inom en timme efter avslutade auktion. Pga programutveckling beräknar vi dock denna gång att mailet skickas först ca kl. 16:00.
Faktura skickas via mail från Fortnox Finans under måndagen.
Transport & hämtning: Köpare ansvarar för hämtning och transport av inropade djur. Säljaren har haft kontakt med nedanstående transportörer som kan vara behjälpliga med hämtning: Anders Johansson 0706-034160, Oliva Helen 0703-153829. Tänk på att kontakta säljaren i god tid för att avtala tid för hämtning. OBS! Alla djur ska hämtas senast lördagen den 30 oktober om annat ej överenskommits med säljaren.
Försäkringar: Vid frågor om försäkring, kontakta Agria, Lars Johan Joelsson 0708-196241.
OBS! Om du inte sökt eller beviljats kredit får du en faktura med betalning omgående. Du måste då betala fakturan innan hämtning. Inga djur lämnas ut innan full betalning såvida inte kredit beviljats.
Varunr 16547
online.hoab.se
Höjdpunkt!