Auktionen avslutad - vad händer nu?
Direkt efter att auktionen är avslutad får du som köpare ett sms som preliminärt bekräftar vilket/vilka rop du köpt.
Därefter importerar vi auktionen och går igenom alla rop och köpare, detta tar uppskattningsvis ca en timme.
Nästa steg är att vi skickar ett mail till dig. I mailet bifogas en proformafaktura som PDF.
Kontrollera att uppgifterna i fakturan stämmer, är det några frågor ska du kontakta oss omgående.
Proforma fakturan är endast ett faktureringsunderlag och ska inte användas för betalning.
Om vi inte hör något från dig och allt är OK mailar vi dig fakturan på kvällen dagen efter auktion.
Alla djur ska hämtas senast senast lördagen den 8 oktober om annat ej överenskommits med säljaren.
Kontakta Anna-Ingvar Nilsson, 0768-278 234 i god tid för att avtala hämtning.
Köpare ansvarar för hämtning och transport av inropade djur. Säljaren har haft kontakt med Bröderna Anderssons Djurtransport, Falköpinge som kan hjälpa till att samordna transporter. Vid förfrågan om transport, kontakta Rune Andersson, mobil: 0730-962624, mail: rune.andersson@crossmail.se
OBS! Om du inte sökt eller beviljats kredit får du en faktura med betalning omgående. Du måste då betala fakturan innan hämtning. Inga djur lämnas ut innan full betalning om inte kredit beviljats.
Varunr 16420
online.hoab.se
Höjdpunkt!