34. Rop 34, _, Efter auktionen - vad händer nu?

Auktionen avslutad - vad händer nu?

Direkt efter att auktionen är avslutad får du som köpare ett sms som preliminärt bekräftar vilket/vilka rop du köpt.

Därefter importerar vi auktionen och går igenom alla rop och köpare, detta tar uppskattningsvis ca en timme.

Nästa steg är att vi skickar ett mail till dig. I mailet bifogas en proformafaktura som PDF.
Kontrollera att uppgifterna i fakturan stämmer, är det några frågor ska du kontakta oss omgående.

Proforma fakturan är endast ett faktureringsunderlag och ska inte användas för betalning.
Om vi inte hör något från dig och allt är OK mailar vi dig fakturan på kvällen dagen efter auktion.

Alla djur ska hämtas senast senast lördagen den 8 oktober om annat ej överenskommits med säljaren.
Kontakta Anna-Ingvar Nilsson, 0768-278 234 i god tid för att avtala hämtning.

Köpare ansvarar för hämtning och transport av inropade djur. Säljaren har haft kontakt med Bröderna Anderssons Djurtransport, Falköpinge som kan hjälpa till att samordna transporter. Vid förfrågan om transport, kontakta Rune Andersson, mobil: 0730-962624, mail: rune.andersson@crossmail.se

OBS! Om du inte sökt eller beviljats kredit får du en faktura med betalning omgående. Du måste då betala fakturan innan hämtning. Inga djur lämnas ut innan full betalning om inte kredit beviljats.

Varunr 16420
online.hoab.se
Höjdpunkt!

Auktion avslutad!
1 Oktober 2022 11:08

Återropad

25% Moms tillkommer på slagpris

Online auktion - Backgården, Första avslut: lördagen den 1:e oktober 2022 , Prel. kl. 10:00

Avslutad

Visning

Online auktion men givetvis med goda möjligheter för spekulanter att titta på djuren/besättningen. Djuren visas på gården efter överenskommelse. Kontakt: Anna Ingvar-Nilsson 0768-278 234

Information

Lördagen den 1:e oktober. På uppdrag av Anna-Ingvar Nilsson, 0768-278 234, Backgårdens Charolais, försäljs ca 35 kor, dr.kvigor och kvigkalvar. Information om besättningen och Annas avelsarbete: Klicka här!

Fullständiga auktionsvillkor Klicka här!

Budgivningen är startad - välkommen att buda! Första avslut lördagen den 1:a oktober kl. 10:00. Hämtning efter att full betalning skett såvida köparen inte sökt och beviljats kredit. Kreditgodkända köpare erhåller faktura med räntefri kredit tom 221201. Hämtning av djur ska ske senast 8 oktober om annat ej överenskommits med säljaren.

Ang. tranport. Köpare ansvarar för hämtning och transport av inropade djur. Säljaren har haft kontakt med Bröderna Anderssons Djurtransport, Falköpinge som kan hjälpa till att samordna transporter. Vid förfrågan om transport, kontakta Rune Andersson, mobil: 0730-962624 , mail: rune.andersson@crossmail.se

Om du har frågor eller behöver hjälp med att registrera dig, tvekan inte att kontakta oss! Håkan Ottosson 070-725 00 09, Håkan Andersson 0703-22 22 57

OBS! Försäljningsordningen kan komma att ändras innan budgivningen startar.

VÄLKOMNA!

Avgifter

25% Moms tillkommer på slagpris

Övrig information

OBS! Ev. kredit ansöker du om på www.ottosson.info/kredit . OBS! Kreditansökan måste göras senast 3 dagar före auktionsavslut, i annat fall gäller full betalning innan hämtning - undantag Tjurauktionen.

Efter auktion kommer Proforma faktura att mailas till köpare. Kontrollera att uppgifterna stämmer. OBS! Proformafakturan är endast ett underlag och ska inte användas för betalning. Mer info om vad som händer efter auktionen hittar du på sista ropet, "Efter auktion. Vad händer nu? Info till köpare"